söndag 27 mars 2011

ridning!

Hade en riktigt rolig kväll igår!!! Ända till slutet då jag/vi misstänker att jag fått nåt i flaskan..... Det bara slog till så kunde jag knappt gå på benen och var rätt okontaktbar. Skitläskigt :( Jag brukar alltid vara jättenoga med att hålla tummen för öppningen, men jag har nåt minne av att jag ställde ifrån mig flaskan en kort stund när vi var ut och rökte.
Så idag har jag inte mått toppen direkt ;)



Men en sväng till SORF har vi varit iaf, för idag skulle Colin få rida! Oj vad han har tjatat om det :) Och åh vad lycklig han var! Han pratade och pratade hela tiden :)
En liten sväng ute hann dom med också. Så fick han tom prova på att trava och vad han skrattade! Och ville bara trava igen :D Så var han så duktig och klev av utan att bli arg eller ledsen när det var slut. Så det var nog lagom med en halvtimme.
Så nu har vi bokat in nästa veck
a också!

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Usch vad otäckt det där.. usch! läskigt. antar att du iaf hade bra vänner som såg till att du kom hem ordentligt.. =)

vilken söt hästkille!
kram