tisdag 15 mars 2011

smal igen kanske ;)

Tänk vad det här underbara vädret gör mycket för humöret!!!
Aaron slog igen dörrarna och vände när
vi kom hem från att ha lämnat Colin så han ville visst ut och gå lite ;) Så det blev en liten promenad.

Idag är bara en sån här toppendag!!! Känner mig riktigt peppad inför stepen ikväll, av 9 dagar blir det här träningsdag nr 7
så jag känner mig duktig faktiskt! Plus att jag insåg imorse att jag har tappat 2 cm till i midjan! Det kanske finns ett litet hopp inför sommaren iaf ;)


Tänk om man kunde få komma tillbaks till det här....



Och bara för att jag tittade i fotoalbumen hittade jag ju massa roliga bilder :)
Titta på mina små älsklingar!


Och mina stora älsklingar! Åh vad jag saknar....

3 kommentarer:

Frida sa...

Du är ju redan smal och fin :) du såg ju min fläskmage igår, ha ha. Ses ikväll! Step känns enklare för nybörjare! Synd att ingen filmade passet igår, ha ha. Vi såg inte kloka ut! Lite svårt men man lär sig väl!

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

men herregud människa vad du tränar, hur hinner du med 2 barn o hem o allt som ska göras + så mycket träning?

tors 24 är det ju inget frö o jag ska åka tåg till vås o gå på busborgen då med skrutt hade jag tänkt. vad säger du vill du följa med?
kram

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Åhh vad roligt, gissa hur mycket vi ser fram emot det:)
Ja klart det blir frö ska dock jobba på em så vi går lite tidigare bara men det är klart vi kommer:) kan ju prata mer om busborgen då;)
Kram