tisdag 29 mars 2011

Jobbade igår, på Åkra särskola. Åh vad jag har längtat tillbaks :) Insåg när jag stog där att det var vt-07 jag var där sist ^^ Men det kändes ju inte som det var så länge sen alls! Fast det syntes ju på dom som var smågrabbar när jag var där sist, dom var inte så små längre ;)
Boxpass på kvällen.
Idag var jag och Aaron till öppna på fm och busade sen har vi degat här hemma. Eller jo, tvättat har vi gjort. Christopher åkte till gymmet innan den var klar så han ska hinna hem innan jag sticker till coren. Jag tog med mig grabbarna till tvättstugan för att hämta in tvätten och då var det en tant där som berömde dom och gav en massa komplimanger. Sånt där som gör att man växer en dm rakt upp :D
Jaha, slappa en stund framför bolibompa då, innan det blir dags för träning!

1 kommentar:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej!
Förlåt för sent svar, men bättre sent än aldrig. haha.
Ja, det var säkert mig du såg :) Nästa gång får du allt komma fram och hejja minsann. Hihi