torsdag 10 mars 2011

humör på nedgång....

Snart ännu en vecka förbi och som vanligt hänger jag inte med alls... :D
Konstig dag idag :/ Fröet på fm med bara Aaron idag och han röjde som bara den och var på sitt allra bästa humör :)
Men mitt humör har varit piss idag.... vet inte varför men har bara känt mig blä och fy och inte lust med nåt :( Och fast jag vet att jag har massa folk runt om mig så känner jag mig ensam...
Mycket av varför jag mår som jag mår är min kropp! Jag tränar och tränar men inte fan händer det nåt och jag vet ju att det är pga maten och alla sötsaker och jag vet verkligen inte hur jag ska lyckas!! Tur att det är kul att träna iaf annars hade jag gett upp helt :)
Nej nu ska jag sluta gnälla!
På lördag blir det iaf först melodifestival hos Malin sen åker vi till Västerås och går ut där!! Det behöver jag verkligen :) Nån som vill med?

4 kommentarer:

Malin sa...

förstår vad du menar med ENSAM! har ALDRIG kännt mig så ensam som efter att jag fick barn!:((
vissa dagar är sååå HEMSKA...

ang sötsuget, hm jag tycker nog att du faktiskt kan kontakta din läkare för att få en remiss till en dietist som kan hjälpa dig!

antagligen är du så starkt sockerberoende och behöver HJÄLP för att få bukt med det..

Jobbigt läge ändå!
hoppas det löser sig!

ps: har du mätt dig innan du började träna och nu??? för menar muskler väger Mer än fett.. men de är mindre... kroppen kan ju ha tajtat till sig t.ex osv ;)))

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

förstår hur du känner o du är INTE ensam.. känner samma just nu.

Låter som en härlig kväll men som vanligt ska jag jobba:( hade gärna följt med er annars, saknar min Ann.
kram

Frida sa...

JAG JAG JAG!!!! om ni vill ha med mig förstås! :p jag lyckad aldrig få med mina tjejjer till Västerås. Bara Statt Statt Statt, fy så trist!

anna k sa...

Har oxå en period just nu nä jag känner mig så sjukt ensam å övergiven av alla... De är inte alls kul =/

Ang din träning å så så måste jag säga att ja tycker du e as duktigt som håller igång. Tänk om man orkade de. Jag tycker du ser ut å va i helt perfekt form..? Syns inte alls att du fött två barn! =)

Kram