onsdag 23 mars 2011

utelek

Igår var jag en sån klant att jag tappade kameran i stenplattorna på framsidan... Behöver jag berätta att den inte funkar nu?!?
Hann iaf knäppa lite kort innan när vi var ute en svä
ng med Malin och Elvira :)
Tänk att det ska vara så himla roligt att springa i vattenpölar :D




Haha, Colin ropar på Elvira som hamnade lite efter :D




Dagen har inte bjudit på nåt ovanligt, dagis för Colin och träning för mig :)
Och när jag kom hem från träningen typ 18.15 låg Colin och sov och hade gjort det sen 16.45. Då hade Christopher väckt honom 3 gånger under den tiden och han somnat om direkt. Så jag fick liv i honom och frågade om han ville gå och sova och det ville han så han måste ha varit väldigt trött idag :) Hoppas bara inte att han ska bli sjuk för imorgon ska vi på äventyr.... ;)

Inga kommentarer: