torsdag 3 mars 2011

duktiga jag!!

Jag måste ju faktiskt få berömma mig själv lite grann idag ;)
Har nyss avslutat mag och rygg träning här hemma. Har nån gammal DVD från iForm som jag har kört igång med. Andra gången den här veckan! Nåt måste jag ju göra när Christopher jobbar kväll och jag inte kommer iväg och träna :D
Nu bara SKA jag komma i form ordentligt och jag känner mig faktiskt iaf en liten bit på väg nu!!
Men, fortfarande är det ju maten jag behöver få ordning på.... Har blivit bättre iaf men inte bra, så ett steg åt rätt håll har det gått iaf!
Träningen är det inga bekymmer med för jag älskar att träna :)
Veckorna Christopher jobbar dag så har jag som mål att träna iaf minst 5 dagar, helst 7 ;)
Och nu när det blir lite varmare (förhoppningsvis) så kan jag ju springa på fm när han jobbar kväll!
Och nu har jag bytt ut zumban på fredagar mot core istället, det är ju det jag behöver mest!


Drömma kan man väl få göra ;)
Bildkälla


Nej, nu ska jag sluta svamla och titta på lite one tree hill och klunka i mig vatten och äta några nötter :)
Efter avsnittet jag såg igår bara måste jag titta på fler nu. Jag höll på att dö av spänning ^^
Christopher undrade vad jag höll på med när han kom hem efter jobbet och såg mig i soffan :D

Inga kommentarer: