måndag 7 mars 2011

host host...

Inte mycket sömn inatt inte.... Var det inte den ena så var det den andra och var det ingen var det min kissblåsa ;)

Det var en riktigt överlycklig Colin jag hämtade på dagis idag :) Skönt att slippa bråk och skrik vid påklädning!
Sen blev det hem och titta lite på film och när Christopher kom hem åkte vi ner på stan och fixade bankkontot till Aaron - äntl
igen!!! :D
Sen blev det en tripp till Johanssons och fika lite, inte ofta det händer att vi sitter så hela familjen ^^

Ingen träning blev det heller idag :
( Synd om mig ;) Ska nog ta och köra lite här hemma faktiskt! Nej ta bort nog jag ska!!

Har semlor på jäsning så jag ska vänta på dom först! Det är ju klart att vi måste ha hembakade semlor imorgon :) Köpta kan jag inte äta överhuvudtaget, fy vad äckligt ^^


gjorde kycklinggryta och ris igår och det var längesen jag såg Colin äta så mycket mat! Den blev mycket väl godkänd ;)
Och såhär tycker han att han ska se ut när jag ber honom att skratta lite :D




Lilla plutten var lite trött i förmiddags :) Somnade redan vid halv 10!



Jaha, gå och knåda lite deg nu då kanske :D

Inga kommentarer: