lördag 12 mars 2011

Äntligen dags för final!!!!

Sitter här vid datorn och det är helt tyst här hemma!! Aaron sover och Christopher tog med sig Colin ner på stan :) Inte ofta man får sitta så här i lugn och ro mitt på dan :D
Sen blir det en sväng hem till mamma och pappa lite snabbt sen ner på stan, in på bolaget och handla inför kvällen :)
Och kl 14 då är det dags för mig att bli av med det här skatboet jag har på huvudet! Vågar inte ens säga när jag var och klippte mig sist... nästan så att det är lite pinsamt att gå dit och visa mitt hår ;) Men det ska bli så skönt att få det gjort!
Och vilken dag passar väl bättre än idag :)

Läste nöjesbladet nyss och såg att det enbart blir utländsk jury ikväll och det är väl jättebra det, då kanske det kan bli lite ordning på det hela!
Så kan ju alla ta och rösta på nåt som kan gå hem i eurovision och inte bara på vad man tycker är bäst :)
Själv tycker jag nog Brolle är bäst, men tror inte att han skulle gå hem där faktiskt!
Danny och Eric är ju favorittippade och det förstår jag. Eric är ju helt klart bättre i mina ögon och anledningen till det är att jag tycker att Danny förstörde sin låt helt och hållet med det där sk rappandet han gjorde!!! Fast man ser ju att han är mer erfaren....
Sara Vargas låt var ju jättebra absolut och jag tror nog att hon kommer ligga i toppen, visst det är ok för mig så länge hon inte vinner!! Lite trist bara att det enbart är för textens skull den har blivit så uppmärksammad.
Faktiskt så tycker jag att det är ett väldigt bra startfält i år :)
Har ju ett hum om vad jag tror kommer ligga i toppen och botten men väldigt svårt att gissa vem som vinner tycker jag :) Och speciellt då om ett stort ansvar ligger där ute i Europa!

1 kommentar:

Frida sa...

Åhh hoppas ni får det kul ikväll! L ändrade sig ikke, ha ha. Jag fick ta 30 plus sa han :P:P Så det blir väl kanske det nästa helg istället. Kram!