söndag 13 mars 2011

härliga lördag!!!

Hade verkligen jätteroligt igår!!!
Och det blev ju inte sämre av at
t rätt låt vann ;)
Kändes lite konstigt bara att
sitta hemma och dricka och sen åka till Västerås och gå ut!


Här får ni den nakna sanningen ;) Före och efter bild på klippningen.
Jag blev jättenöjd!



Melodifestival!!! Varför ska det alltid bli såna här kort ^^

Framme :) Och självklart är det ju schlagerbaren som gäller!!!


Och inte mådde jag så tokigt idag heller :)
Och lite extra pigg efter step up passet också! Det gick rätt bra, som sagt så är det ju ett tag sen jag körde ett pass själv så lite vimsigt och snurrigt blev det ibland ;)


Och så här hittade jag mina pojkar när jag kom hem från träningen... :D


3 kommentarer:

Frida sa...

Snyggt!!! Fina bilder, vi hann aldrig step,
Men vi kanske kommer på nästa pass :)

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Jätte fint! Vilken skillnad.. =)

Hanna o Elliot o Nelli sa...

Hihi dina småpojkar ligger nästan lite och slumrar! :D

Supersnygg du blev i håret! Jag vill verkligen klippa mig jag också....