torsdag 27 maj 2010

Äntligen!!!

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått Aaron att somna. Lillskroten ville absolut inte gå och sova idag. Så efter Colin lagt sig har jag: hoppat upp och ner - fram och tillbaka i soffan, vandrat omkring, lagt honom på golvet, i sängen, i soffan. Jaa you name it liksom ;)
Men till slut i min famn i soffan framför tvn efter 1½ timme så somnade han och då fortare än kvickt upp för trappan och ner med honom i sängen och JA han fortsatte sova :D

För övrigt så har vi idag haft en härlig men varm dag på busborgen m
ed Wilson och Norah, med mammor och en moster också såklart :)
Och jag som trodde att Colin skulle slockna så fort bilen började rulla insåg efter en bit att det inte var så.... Efter typ halva vägen slocknade han sen när vi var nästan i Sala så nös jag och nej det var inte så lyckat, herrn vaknade, men somnade som tur var igen. Sen så var det ju det att man ska ut ur bilen och hem också :S Så i slutändan blev det inte så mycket sömn för Colin!
Jag som hade hoppats på att båda två skulle sova när vi kom hem så en trött mamma också kunde få slå igen ögonen :)

Men, nej! Så jag klippte gräset istället och Colin hjälpte till med sin lilla skottkärra. Det blev så fint så på våran lilla gräsmatta :)

Men fan, jag vågar ju inte sitta på altangolvet.... Idag var det nå extremt många ute... Ja vad kan jag prata om då? Det äckligaste som finns såklart, massa STORA, SNABBA, VIDRIGA små djur (om det är nån som inte förstår vad jag pratar om så är det ju såklart äckelspindlar) :@



Så kan jag ju nu tillägga att det här inlägget har nu tagit mig lite mer än 30 min att skriva. (Resultatet av dålig sömn på dagen för Colin.) Så till honom har det blivit några vändor. Och även en vända upp till en skrikande Aaron har det blivit.


Inga kommentarer: