söndag 30 maj 2010

party :)

Hade en jättebra kväll igår!!! Den hade dock fått vara några timmar längre :)
Började med att skåla i lite vin, göra oss iordning sen blev det dags att grilla. Mums.
Och regnet klarade vi oss ifrån, fast det vräkte ner när jag gick till Malin men det försvann och solen kom fram rätt snart :)
Sen var det full fart på en gång ;) Vi hade så skoj! Cyklade ner till hotellet sen men det hade vi ju kunnat hoppa över :S Man kände sig nästan som en pensionär där inne :) Oj vad mycket småfolk... och inte var restaurangen öppen heller, så det var ju rätt kass musik och en ruskigt otrevlig DJ!!
Men, men, kvar blev vi tills dom stängde sen blev det hemgång. Och här hemma låg det en bit pizza i kylen till mig :) Himmelriket just då!
Dagen har faktiskt inte varit så hemsk, hade lite huvudvärk när jag vaknade men annars har jag varit pigg och glad :D



Resten av bilderna kommer på bilddagboken när jag har ork ;)



Och Idag är det ju faktiskt lilla Aarons 6-månadersdag!

Kan säga det hur många gånger som helst, men fy vad tiden går fort....

3 kommentarer:

Anonym sa...

va kul ni verkade ha det!:) härligt att få göra nåt på egen hand!!!! man känner sig lite som sig själv då tycker jag :D
och va FIN du va i håret! jättefin färg det blev oxå!:)

Frida sa...

Åh jag vill också dricka vin ;) hehe.. Bra att du hade skoj, håller med om att man känner sig gammal på hotellet. Ibland har man tur, blir 30 plus för mig nästa gång=)

Grattis Aaron:D

Sanna sa...

Åhh GRATTIS sötaste Aaron:D

åh roligt med bilder, ser ut som en rolig kväll:D
på hottan känner man sig verkligen gammal nu, hemskt:P