torsdag 6 maj 2010

det gick över fort!!

Ja, nu är jag pigg igen! Låg ju heldäckad nästan hela dan igår och idag är det puts väck borta! Skumt... Däremot är Christopher dålig igen :(
Och barnen är fortfarande dåliga i magen, fy vad trött jag är på att byta bajsblöjor som har läckt ut överallt... det är väl på Aaron det är värst, eller ja flest gånger iaf och riktigt riktigt löst är det så nu har jag försökt pytsa i honom vätskeersättning men det är ju inte det lättaste :S

Så idag gick vi en promenad till affären och handlade lite och Colin fick dra sin egen kundvagn! Han var då duktig och så stolt när han gick där och plockade i varor i vagnen :)
Nu ska väl det kanske vara osagt, men han har blivit så duktig på att lyssna och kommer när man ropar och väntar när man säger till. Min stora duktiga kille :)



Och gissa vad som hände igår? Jo då var dom
minsann här och fyllde igen hålet på framsidan :) Däremot så är det ju typ sand/grus och det kan man väl inte gärna så gräs på så jag lär väl ringa och tjafsa igen....

Jaha, nu har Aaron vaknat igen då.... Colin somnade på soffan han också :) Och han sover så gott!
Varför kan dom inte sova samtidigt?!? ;)

1 kommentar:

Sanna sa...

Åh skönt att höra att ni är piggare, hoppas magarna blir bättre på dom små så ni inte behäver vara sjuka lika länge som N var sist hon hade magsjuka.. blääää hemsk sjukdom!