söndag 9 maj 2010

Sexigt värre ;)
Trött småbarnsmamma som behöver men inte kan sova.....

Efter några dagar med nästan enbart skrik, gnäll och massa trots så känner man sig lite sliten :S
Skulle behöva komma bort lite och bara få vara Ann ett tag! Helst vill jag ju då neråt i landet till bästa Suz och Carro men då blir det ju över en hel helg, tror inte jag skulle kunna/klara av att åka så långt riktigt än... Men jag VILL!
Får väl börja här snart med en dag i Västerås utan barn för att leta efter kläder till den efterlängtade dagen 29 maj :)

Men först ska jag väl stressa upp mig över att vi faktiskt har dop på lördag....

Nähä, försöka mig på det här med att sova igen då kanske :)

3 kommentarer:

Suzann sa...

Vad händer den 29e maj? =)

Och ja åka hit hade varit toppen, du kan ju ta med dig pojkarna också ;)

anna sa...

ja, ibland är det skönt att bara få vara sig själv. vilket iof jag får vara på jobbet varje dag... utgång på gång?

anna sa...

låter skoj med utgång. jag ska absolut tänka på saken.