måndag 17 maj 2010

underbara dag!!

Ja, först och främst så sov jag på soffan inatt :)
Christopher skulle ta Aaron inatt och även om det är han som fixar allt då så vaknar ju jag ändå när Aaron flaxar och knorrar eller vill äta så jag bestämde mig för att prova soffan och oj vad skönt jag har sovit :) Sov i ett sträck tills strax efter 4 när jag vaknade av att Aaron var hungrig så 1-måltiden hade jag sovit över :D
Riktigt utvilad imorse!
Sen så vid 9 mötte vi upp Malin och Elvira och gick en långpromenad, kom tillbaks strax innan 11 så då bestämde jag mig för att vi skulle ta en sväng till lekängen så Colin fick springa lite innan lunch. Hem, åt mat, sov middag sen ut på baksidan och rensa lite ogräs och plocka lite!
Sen så blev det ju då grillning också :)
Man vill ju inte gå in alls när det är så här fint väder!!


Aaron spanar in storebror :)
"hjälper" mamma med ogräset ;P

Sen blev det bara massa bus innan läggdags!

Och Aaron somnade faktiskt nästan på en gång efter han ätit kvällsmålet vid 20!
Sista veckan har han varit vaken till typ 21 varenda kväll.
Väldigt skönt tycker jag :) Att han somnade tidigare alltså.
Plus att idag var det ett stort framsteg med maten också!! Han verkade riktigt intresserad och verkligen gapade när skeden kom, innan har man fått "lura" i honom. Har provat med lite fruktpure de sista dagarna också så att han kan få se att det finns nåt riktigt gott på skeden också ;) Sen får man ju fula sig lite och köra varannan sked. Men han åt faktiskt en hel del innan frukten!
Så det kanske vänder nu!
*knack, knack ta i trä*

Hade stegräknaren på mig idag och det var nog en bra dag att välja att ta på sig den ;)
17404 steg har jag gått idag!
Och imorrn ska jag försöka ta mig ut och springa igen, nu var det ju bra länge sen, men när Christopher inte har varit hemma på dagarna så räcker inte riktigt tiden till, men nu är han hemma några veckor så då får jag passa på! Lär ju ligga i hårdträning om man ska känna sig lite fit tills den 29:e. LÄNGTAR!!!!!


1 kommentar:

Sanna sa...

Åhh vet du jag kommer inte kunna följa med er ut den 29:( så jäkla tråååkigt..
ses vi imorrn?