måndag 10 maj 2010

tokigheter :)

haha oj vad jag har skrattat åt Colin idag :) Förstår inte var han får allt ifrån!
han tog av sig blöjan och sprang omkring naken här hemma så efter en stund sa jag åt honom att hämta en blöja och då kommer han tillbaks med en tom toarulle som han sätter runt snoppen och skrattar högt :D sen så klämde han fast rullen mellan låren och försökte gå utan att tappa den. Så där sprang han omkring länge, sen blev det ju såklart roligare för att jag låg i soffan och gapskrattade, knasiga unge :)



Colin vill ha med Aaron överallt :)
Nästan jämt iaf ;)


Nu står en tårtbotten i ugnen, bara några till som ska göras :)
Börjar kännas lite bra inför dopet iaf, inte så hemskt mycket kvar som jag kan göra i förväg. Så på fredag kommer jag väl gå i bitar :S
Fast det som känns värst är att nu har vi dopet kl 11, med Colin hade vi kl 13 och då hinner man ju mycket mer innan så jag hoppas verkligen att vi får komma in på fredag och förbereda det mesta!!





1 kommentar:

Sanna sa...

Myysigt med dop, men mycke stress också.. jösses kommer ihåg hur sliten jag var efter vi hade döpt Norah.. haha..

Colin du är bra tokig du:D