onsdag 19 maj 2010

bvc och Avesta!

Ja idag var det dags för bvc igen och då dags för sprutor... Usch, jag tycker inte om det där jag :( Men det gick ju självklart så bra så! och växer det gör han, 7920g och 66,7 cm.

Börjar bli riktigt stora killen nu min lilla prins :)
Sen hoppade vi in i bilen igen och åkte till Avesta för att leka med Jeanette och smågrabbarna! Det blev en stund inne först sen gick vi till en lekpark och busade.
Som vanligt en toppendag med dom :) Tack för idag!
Colin somnade i vagnen på vag tillbaks och honom var det bara att lyfta in i bilstolen, inte ens i närheten av att vakna! Men Aaron däre
mot började gallskrika så fort jag satte ner honom i stolen och fortsatte typ halva vägen hem :(

Strax efter jag svängt av mot Broddbo så kom polisen upp bakom mig, åkte en bit sen slog dom på blåljusen. HJÄLP!!! Jaja, det var väl bara att svänga av och stanna.... Körkort och nykterhetskontroll. Sen så berättade dom för mig att min bil är avställd! VA?!?!?!?!?!?!?! Och har varit det sen i januari, det var ju då vi köpte bilen så jag vete tusan vad som blev knas då då?
Snälla (och en rätt snygg ;P) poliser lät mig iaf slippa böter och åka vidare hem med en varning om att jag måste ställa på bilen inom ett par dagar.
Måste väl ha varit lite extra snygg idag då ;P

Fixade det iaf direkt när jag kom hem, men jag lär nog ringa imorgon bitti och fråga vad som hänt.


2 kommentarer:

Frida sa...

Fick flashback från när jag blev stoppad. Vi hade precis köpt bilen och den var avställd. Har typ fobi för poliser, blev skiträdd=) Men dom var snälla dom också. Han sa att det var vanligt att folk inte hade påställda bilar när dom precis köpt.

Jeanette sa...

tack för idag :)
synd bara på första halv minuten i parken :-/