lördag 29 maj 2010

LÖRDAG!!!!

Colin han sover som en stock efter förmiddagen på Ösby. Traktorerna var ju såklart favoriten :) Där hade han nog kunnat springa hela dan om han fick!
Hästarna var läskiga igen, verkar vara lite varannan gång det där :)
Vi kom precis till kosläppet!! Åh vad underbart att se hur glada dom blev kossorna :D
Och en rackarns tur med vädret hade vi också, det spöregnade imorse. Vi klarade oss utan regn på Ösby ända tills vi skulle hem, då fick vi rusa sista
biten till bilen och blev ändå jätteblöta :D

Tänkte ju då imorse när det regnade som värst att idag åker mamma och pappa iväg mot Isle of man, på motorcykel.... Åh vad roligt ;)
Hoppas för deras skull att dom får bra väder på vägen. 3 veckor blir dom borta, det är ju jättelänge.... hur ska vi klara oss här hemma :)

Och nu sitter jag och laddar för ikväll, lär väl börja fixa iordning mig snart. Party ikväll!!
Först bara jag, Malin och Sandra en stund. Äntligen, nu är det verkligen nästan 3 år sedan vi festade ihop.... först vart jag gravid, sen Malin, sen jag igen :) Så nu har vi mycket att ta igen :D
Så håll alla tummar och tår för att vädergudarna kan vara lite snälla ikväll ;)

Nej, upp och duscha då kanske!

Inga kommentarer: