måndag 3 maj 2010

sur? JA!!

Fy vad sur jag blir!!
Jävla salabostäder att vara sega. I vintras så var dom ju här och grävde upp våran framsida pga en vattenläcka. Vilket nu har resulterat i en icke existerande gräsmatta med en stor grop i mitten!!
Ringde för 3 veckor sen och påpekade det och undrade när det ska bli fixat.
Såklart har inget hänt än så nu ringde jag igen och svaret jag får är "ja det är klart att det tar tid" !?!?!?!? Som att det skulle vara hur självklart som helst. Och på sättet hon pratade så fick hon det att låta som att vi skulle ju vara tacksamma för att dom hade gjort nåt åt vattenläckan överhuvudtaget!! IDIOT :@
Fick nå nr iaf men han är inte där idag så får ringa imorrn och skälla.
Det skulle ju liksom vara trevligt att få lite gräs på framsidan i sommar!!


2 kommentarer:

Malin sa...

du kan ju hävda att det faktiskt utgör en fara för Colin dessutom!! han kan ju snubbla i gropen osv!!!..
SB är ju dumma i huvudet..riktiga nötter!
kraam

Frida sa...

haha jag pratade också med SB och hon som svarade var väldigt otrevlig. Jäkla kärringar, såna ska inte sitta där:P Ja och visst kan det vara en fara, det är bara att ringa och överdriva (som man måste göra idag tyvärr) Nu ringer du imorgon och säger att Colin nästan ramlade i där. Usch va hemskt det lät, men jag lovar dig att dom kommer direkt. Fick lov att dra en liten visa idag för att dom skulle komma haha :P