tisdag 18 maj 2010

skor!!

Den här dagen började med öppna förskolan för mig och Colin, Aaron fick vara hemma med pappa :) Och äntligen fick vi träffa Norah och Sanna igen :D

Sen en snabbis på stan, inte det lättaste utan vagn upptäckte jag!

Hem igen och jag sov faktiskt en stund när barnen sov, så skönt så!!
Sen när Christopher kom hem så åkte jag ner på stan igen, var in på Nöjdhs skor som ska slå igen så det är 50% på allt. Gick därifrån med två par skor till mig och ett par till Colin för sammanlagt 300 kr! Det tyckte jag var bra :)
Och jag kan ju faktiskt handla skor med gott samvete till mig eftersom jag har slängt alla mina ;P

Nej, nu lär jag snabba på om jag ska hinna kika runt innan desperate housewifes börjar :)

3 kommentarer:

Frida sa...

haha tack då kanske det försvinner snart, eller om två veckor:P Det är jobbigt med huvudvärk.

ÅHHH fynda skor!!! Måste ner imorgon;)

Sanna sa...

Det blev en billig shopping det där:D

Kul o se er idag som vi saknat er, tur vi ses redan på torsdag igen

Jeanette sa...

Vill oxå ha såna skor som du har i mitten på bilden men ja har tydligen för breda fötter.. lr inte hittat dom rätta än ;)