tisdag 11 maj 2010

tisdag!

Idag var vi till öppna förskolan på fm som vanligt och helt otroligt, men idag kunde vi vara med på hela sångstunden på slutet!!! Det kanske börjar släppa nu, för när han väl sitter där så tycker han ju att det är jättekul :)

Sen gick vi raka vägen hem och åt mat och kl 13 kom prästen hit och pratade om dopet. En jättetrevlig präst var det, hon var väldigt lätt att prata med :)

Tänkte att vi skulle gå en promenad efter hon gått så Colin kunde sova i vagnen, men innan vi hann komma så långt som att försöka komma iväg hade han redan somnat på soffan :)

Och när Aaron somnade efter en stund tog jag tillfället i akt och struntade i det som behövdes göras och la mig på soffan och sov en stund jag också :)

Nu så ligger båda barnen och sover och jag har nyss färgat håret, får se hur det ser ut när det torkat :)
Sen så är det ju tv-kväll ikväll! Desperate housewifes, cougar town och Christine.
Så nu passar jag på att datanörda lite innan kl 21 :D



1 kommentar:

Anonym sa...

ooh du får la visa bild på nya hårfärgen såklart:D i ditt hår då;)

mysigt med dop! hoppas allt går bra och du inte ska behöva stressa något!!!

kraamens