tisdag 31 augusti 2010

BVC

Ännu en bra dag på dagis! Idag fick jag en puss så vinkade han hej då och sprang iväg åt andra hållet :) Visst lär det ju komma ett bakslag sen men det är väldigt skönt att det börjar så bra iaf!
Och efter att jag och Aaron lämnat Colin tog vi en premiärtur på cykeln bort till bvc för en lite sen 8-månaderskontroll. Och nu växer han ju iaf! 9620 g och 70,5 cm, men på längden vill jag nog inte riktigt hålla med, tror nog att det är åtminstone en cm till för hon hade så bråttom att mäta så han låg helt ihoptryckt och hade knappt benen raka heller. Dom är ju lite konstiga där tycker jag :)

Och imorgon blir det date med Jeanette och Camilla och alla våra 6 grabbar :)

2 kommentarer:

Jeanette sa...

D blir förskola för colin på em oxå ;)

Malin sa...

jaa de kan mäta väldigt konstigt ibland!! det håller jag med om!
hehe då skiljer det inte mycket på Elvin och Aaron då!
Helt plötsligt är Elvin inte såå liten längre :( Känns lite konstigt att titta på honom och poff så har han blivit lång helt plötsligt!
Han e nu 68cm, vilket Elias var vid 3mån! Galet!!

Hoppas det går kanoners för Colin på dagis!