lördag 21 augusti 2010

en dag med mammorna :)

Ja loppisen blev en liten besvikelse idag... :( bara massa tjejkläder. Visst brukar det vara mest sånt men idag tyckte jag inte att det fanns nåt, hittade liksom knappt nåt till Aaron ens. Hittade iaf inget som jag var ute efter tyvärr, men ett par skor var och byxor till A och tröjor och en bil till C kom jag därifrån med iaf.

Efter så tog vi lite fika sen åkte vi vidare mot Uppsala, jävla stad att köra bil i ;)
till slut kom jag in på en parkeringsplats iaf så vi kunde gå in i stan och shoppa lite. Mycket jag ville ha men jag höll igen och köpte bara en klänning för 29,50!! Som hittat :D
Efter mycket vandrande blev det iaf äntligen mat, kinamat som var riktigt mumsig!!
Och så efter en hel barnfri dag åkte vi hemåt igen.

Tack för idag tjejer!!!

Colin hade varit ledsen i mer än en timme efter jag hade åkt... :(
Aaron har som vanlig mest bara skrikigt när inte jag har varit hemma... :(
Usch, det är jobbigt det där! Men vad fasen ska jag göra då? Jag måste ju liksom kunna åka hemifrån. Och han måste ju lära sig att det går precis lika bra att vara hos pappa, men han verkar inte ha fattat det riktigt :D
Jaja, Christopher drog iväg på bio ikväll så jag hamnade ju såklart här.
Men nu ska jag plocka undan lite (ung. en miljard) leksaker från vardagsrummet sen ska jag läsa en stund och imorgon bitti försöka njuta av en sovmorgon :)
Och är vädret skapligt imorrn tar jag med mig barnen till
SORF och kikar på tävlingarna!

1 kommentar:

S sa...

tack själv.. det måste vi göra om. behöver ju inte shoppa men UMGÅS=)
loppisen blewv en flopp meeen det kan ju inte vara super jämt, men besviken är jag=)