onsdag 25 augusti 2010

första dagen avklarad!

Dagisstarten gick kanonbra!!
Han flög in genom grindarna och hoppade upp på en trehjuling och cyklade iväg på en gång :D
Var ute och lekte en stund sen ville han gå in och titta så då lekte vi där inne, det var ju självklart jätteroligt med massa nya leksaker :)
Men när han såg att borden var dukade och man inte fick mat på en gång då blev han jättearg! Det här med tålamod är ju inte hans bästa sida om
man säger så ;)
Till slut blev det ju iaf till hans stora glädje mat och han åt så bra så!
Sen ville han inte hem.... men när jag lockade med att mormor v
ar hemma då blev det fart :D
Men så ska han vara där helt själv nästa vecka.... ojojoj :(
Jag höll på att börja gråta när det var en annan pojke som var helt hysterisk för att pappa skulle åka, hur ska man klara det där?



Väntar på att få gå till dagis :)
tokunge!



han sprang omkring naken med ryggsäcken på sig hela morgonen :)


Tog en sväng ner på stan och handlade lite dagiströjor och byxor på em också så svängde jag förbi Wallins av nån anledning och där hittade jag i realådan ett par vinterskor till Colin, likadana som han hade förra vintern i ett par storlekar större för halva priset. Så nu har han skor också :)

Nej nu ska jag upp och till min bok!
Godnatt

3 kommentarer:

Sanna sa...

åhhh stora dagis killen=) han kommer nog trivas bra på dagis tror jag=)

Malin sa...

va skönt att 1a dagen gick så kanon! :))) håller tummarna för en lika bra fortsättning!:))
oooh reagrejer är alltid uppskattat!!!!
sitter förtvivlat o försöker buda på PO.P overaller på tradera.. men hela tiden i sista sekund så hinner nån före o buder över mig :'( vill inte köpa nåt jättedyrt till dagis,men vill ha nåt som håller honom torr också...

mycket med detta nu!:D

kraam från oss

Frida sa...

skönt att det gick bra:)