måndag 9 augusti 2010

vilken dag....

Måndagsmorgonen började helt perfekt med att båda barnen sov till 7.30 och största delen av natten har jag också fått sova :) Så jag kände mig för en gångs skull riktigt utvilad!!
Men det fick ju inte vara länge.....
Colin har varit en liten pojke med horn hela morgonen :/ Fy vad han har slagit mig.... försöker ignorera men då blir det värre, ryter i åt honom då blir han ledsen och så slår han lite till... har försökt med "timeout" och det har funkat rätt så bra
men idag funkade ingenting :(
Och inte har Aaron gjort det hela lättare heller, tror han håller på att få en till tand så han är en gnällpelle!


Mamma kom hit på fm och tog med Colin ut en stund iaf!

Nu ligger iaf C och sover och A kryper runt och röjer :)
Och jag väntar på lasagnen som står i ugnen!

1 kommentar:

Frida sa...

Japp, ni med hoppas jag?! Ska bli kul att det kör igång igen.