måndag 9 augusti 2010

ja just ja!

Skulle ju skriva också att Aaron växer för fort.... (kan det sägas för många gånger???)
Igår när jag var ut i köket och diskade upp lite tyckte jag att det var lite misstänkt tyst från barnen :/
Gick ut i hallen och där ser jag Aaron tre trappsteg upp i trappan :O
Så nu blir det till att lära sig stänga grinden igen då!
Har liksom inte brytt oss om den nu när Colin är så säker i trappan och gärna går upp en stund och leker lite själv på sitt rum.

nå mer än så var det inte :D Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa en stund!!
Imorgon blir det öppna förskolan igen!!! Äntligen nåt att göra i veckorna :)


Det är ju inte länge sen han var så här liten....
9 dagar :)

3 kommentarer:

Jeanette sa...

imorgon har vi (Även O) tänkt oss en tur till lekparken i sala :)
Bäst för er att ni har fint väder ;)

Sanna sa...

HAlloj...

Hihi även lille A är stora killen nu=)

Meeeen du snygging ska vi ta öf på tors lr har ni planer? jag är iaf leeedig=)

Jeanette sa...

Tack! :)
Blev inge Sala idag för vi fick besök.
Men imorgon tänkte vi oss iväg :)
Nå sugna på lekpark?