söndag 29 augusti 2010

lite bakis idag....

Det blev verkligen en kanonkväll igår!!! Hade tom roligt på hotellet ;) Synd att kvällen inte varade några timmar till bara...Började på en fest men det var ingen höjdare så vi åkte vidare till nästa istället.
Sen blev det lång kö in till hotellet!
Och så mat innan hemgång såklart :)
Så en incident på hemvägen som gjorde att det blev lite senare än planerat hem....

Och när jag kom hem möttes jag av en Colin som stog och snurrade nedanför trappen?!?! Christopher hade låtit bli att stänga grinden så jag skulle slippa klättra när jag kom hem :)
Det var iaf bara att hitta en napp och stoppa ner honom i sängen igen som tur var!
Sovit som en st
ock hela natten och inte hört ett ljud och klev upp kl 10.30 imorse :) Härligt.

1 kommentar:

Sanna sa...

fina ni är tjejer=)

härlig sovmorgon du fick, sj var jag uppe kl 8 imorse :) men har mått kanon hela dagen, precis som jag brukar. skööönt!!!