söndag 22 augusti 2010

jobbigt!

Inte lätt att vara liten alla gånger....
Åkte iväg till SORF på fm med båda barnen. Colin var ju överlycklig när han såg alla hästarna :)
Men titta på tävlingarna fick jag ju inte göra så mycket för Colin ville ju springa runt överallt han :)
Hittade en traktor bakom stallet, men han ville fortsätta bort till hästarna i hagen! Min lilla kille det ;)

Efter lite mer än en timme bara pekade han på nåt och ville att jag skulle bära honom och jag har inte den blekaste lilla aning om vad han egentligen ville för han bara skrek och skrek och vad jag än sa så var det NEJ!
Till slut gav jag upp och tänkte att vi skulle åka hem men då blev han ju arg för det istället, för hem ville han ju absolut inte! Han ville ju såklart in till hästarna på banan och rida han också.... "min" stog han och sa och pekade vid staketet :)
Det är nog så att vi måste köpa häst....

tittar avundsjukt på dom som får sitta på hästarna...

Inga kommentarer: