onsdag 18 augusti 2010

tråååååkigt!!!!

Fy fasen vilken blä-dag!!!!
Regn och rusk, och gnälliga, bråkiga, skrikiga barn....
(fast Aaron har iaf en liten ursäkt för att vara gnällig, 2:a tanden ner dök upp förra veckan och igår upptäckte jag att de 2 tänderna uppe är igenom när som helst)
Ja det säger väl det mesta ;)
Nu ligger dom iaf äntligen och sover efter lite protester sedan typ en halvtimme tillbaka och för min del får dom gärna sova i tre timmar till :D
Vissa dagar längtar jag verkligen efter att få komma ut och jobba igen!
Men nästa dag vill jag ju inget hellre än att vara
hemma med mina små troll :)
Och onsdag nästa vecka är det dags för dagisstart..... ångest? JA!!
Men nu tror jag verkligen att han behöver det så som han beter sig, så vill jag ju gärna ha lite egentid med Aaron också såklart, känns ju som att man
aldrig får vara med honom ordentligt!
Men lite extra jobbigt känns det ju nu när Colin har blivit väldigt mammig efter att Christopher började jobba. Men det går nog bra :)




hur sjutton kunde det gå så fort från det här....

...till det här???

2 kommentarer:

Frida sa...

Spännande med dagis, men förstår att det är lite ångestladdat också. Har det redan och Hannes börjar inte fören oktober ev.

Japp, jag kunde inte låta bli! Så gott=)

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

ja fyyy vilkenn ångest man har. meeen som sagt dom är ju stora nu. våra barn har ju haft det otroligt bra som fått vara hemma med oss så här länge, o hur mysigt har inte dom här 2 åren varit. =) tur vi haft er.. =)