måndag 16 augusti 2010

mörkt - ljust????

På fm blev det en välbehövlig rensning i grabbarnas garderob, så jag kunde få in nya trådbacken. Och ja det låg ju en del kläder där inne som dom inte kan ha längre.... tre kassar fick jag ihop :S Så nu är det rensat och fint så jag kan få in mer efter loppisen på lördag ;)
Sen efter lunch gick vi till lekparken och mötte faster Helena och kusinerna, bus och lek, andmatning och fika på stan, sen var vi redo att gå hem igen.
Sen hade vi turen att få sällskap av mormor nu på kvällen!


Och för övrigt så gjorde jag en avfärgning på håret i förra veckan, blev lite för orange men efter ett par tvättar med silverschampoo blev det bättre men jag vet ändå inte om jag tycker om det... Mest är det väl för att jag är så ovan att ha ljust hår så jag känner ju inte riktigt igen mig i spegeln :)
Jag trivs ju absolut bäst i mörkt, men mitt hår skulle verkligen behöva vila ett tag! Sen är det ju alltid kul med nåt nytt :D
(det ljusa är väl så nära min riktiga hårfärg som det går att komma)

Så vad tycker ni?
Nu vill jag ha många svar ;)

3 kommentarer:

Frida sa...

Du är fin i båda tycker jag,men om jag måste välja blir det mörkt=)

Anonym sa...

Du är absolut snyggast i mörkt hår :-)

Peter

Jeanette sa...

mörkt :)