måndag 30 augusti 2010

syskonkärlek!!!

Att vara utan mamma på dagis hade gått hur bra som helst idag :) Han hade sett lite förvirrad ut när jag gått bara men sen hade han lekt som vanligt och ätit mat ordentligt! Och när vi kom och hämtade honom så var det Aaron som fick en kram, mig brydde han sig inte direkt om alls... :D Sen ville han inte gå hem!

Och idag är det ju faktiskt Aarons 9-månadersdag!!! 1-årsdagen närmar sig alldeles för fort :/
dagen till ära visade han att han kan gå jättebra med gåvagnen
och att han kan klappa händerna
roligast var ju förstås att skjutsa runt på storebror!
nästan lika kul att sitta i :)



och jag måste ju säga att dom är helt underbara mina små! Colin är världens bästa storebror. Oftast så somnar Aaron på kvällarna vid vällingen, och då är det ju bara att lägga ner honom i sängen. Men gör han inte det brukar han kunna skrika en del innan han somnar, ikväll var en sån kväll. Jag var upp ett par gånger sen nästa vända hörde jag att Colin sprang in till honom och då blev det tyst så jag avvaktade lite så hör jag honom sitta och prata där uppe så jag gick upp och tittade och då tittade han på mig och sa "neeej, min" så det där skulle han minsann fixa själv :D Sen så alldeles nyss hörde jag att han tassade tillbaka till sin säng och Aaron är tyst så han har väl somnat :)
Så det kanske börjar bli dags att flytta in Aaron i Colins rum?


3 kommentarer:

Sanna sa...

hihi meeen ¨åhhh sötnos <3

Malin sa...

aaaaw blir alldeles tårögd! va supergulligt ju!!!

Frida sa...

Men va gulligt!!! Vilken barnvakt=)