söndag 26 september 2010

andra kvällen i brorsans rum :)

Natten blev precis som vanligt, inget extra krångel :)
Aaron vaknade kl 3 fick komma till oss och somnade direkt sen vaknade han vid 5 och åt flaska, somnade och vaknade sen när Colin kom in halv 7.

Ikväll var det inte riktigt lika lätt att lägga dom men det gick :)
Colin ville gärna att jag skulle ligga bredvid fast Aaron var där inne och Aaron han bara stod och hojtade och var jättepigg :D Men nu sover dom båda två!

Fm här hemma idag innehöll mest bara gap och skrik.... En sån där dag när jag helst skulle vilja kunna stänga av allt och bara krypa under täcket igen!
När Christopher kom ner gick jag iaf upp och sov en stund, men det blev jag ju bara tröttare av :(
Piggnade till lite på step upen på em iaf, sen efter det blev det födelsedagsfika hos Malin.
Och nu sitter man här :)

em mellis på flaska som självklart Colin ska ge :)

3 kommentarer:

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Svar:
Ja det tkr jag med ^^, Får man fråga om era barn var planerade ? :) är nyfiken :D hihi..

Haha ja du det är en bra fråga, vissa har svårt att gå ner och vissa har jättelätt.
Jag tränar inte och äter som vanligt och går ner jättelätt i vikt vilket jag inte tkr om för att nu kommer jag gå ner mer i vikt eftersom detta är inte min vanliga vikt som jag brukar vara i :) = krånglgigt att förklara hur jag menar :P

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Svar:
hihi..så mysigt ^^,

Aah..ja det förstår jag, inget är perfekt 24/7 :P haha..

Tessa- Mathilda & Melvins mamma sa...

Så söta :)

Nej ja tror aldrig ja blir så vuxen, e ju så äckligt.. :)