söndag 5 september 2010

loppisfynd!

Behöver jag säga att även fredagen gick bra på dagis? :D


Igår åkte vi till Heby för barnloppis igen! Och den här gången fyndade jag bra :)
Åh vad nöjd jag är!

till Aaron för sammanlagt 75 kr :)
Colins garderob börjar ju komma in på sommarkläder i den här storleken så han behöver kläder... ännu mera kläder....



















Till Colin fyndade jag riktigt bra!
POP overall 75 kr
POP softshelljacka 120 kr
POP vantar 10 kr
POP tröja 20 kr
Abeko regnställ 80 kr












den här dagen började jag och Colin med att gå upp till skogen en sväng, Elvira och Malin kom ut efter en stund också, så vi vandrade runt lite.

Sen nu i em var det dags för mig och Malin och dra på träningskläderna igen. Step-up idag! Ååååh vad roligt. Det är skönt för det känns som att man inte har varit borta från det alls, kom in i det jättefort. Sen att man svettades som en gnu är ju en annan sak ;P och imorrn är det dags för box!
Men jag känner nu att jag saknar mina träningspass....

Nej nu börjar strax one tree hill så bye bye!

Inga kommentarer: