onsdag 22 september 2010

Bilder!

Idag fick jag mitt första Buzzadorpaket! Som nu innehöll nya pampers active fit blöjorna!

Annars har jag inte så mycket att säga så det blir lite bilder f
rån dom senaste dagarna :)

Nyklippt buskille :)

I badhuset med mamma!

hemma hos mormor och morfar

Tänk vilken snygging det var där då ;)

vi har skoj här hemma när storebror är på dagis :)

nåt nytt han har kommit på är att "vissla"
Han visslar ju inte helt ordentligt men det kommer visslande ljud iaf :)


tänk så mysigt det kan vara med syskon!

Ja men... hej och välkomna hit ikväll!!
eller ja, nu är det faktiskt borta. Så duktig var jag att jag städade undan innan jag satte mig vid datorn :)

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

haha åh herregud det syns att grabbarna leker med sina saker :)
här hemma kan man väl hitta ett pussel o en docka på golvet, med andra ord lätt städat:)

fina bilder såklart..