fredag 24 september 2010

Höst!

Höstmarken här i Sala i helgen.

Tänk om vi hade kunnat få en sån här fin höstdag istället...
Nej grått och trist och kvavt är det ute :(
Jag och Malin var ner med barnen en sväng på fm, Colin fick en liten fyrhjuling (alltså en sån här liten leksaksgrej för 39 kr :)) Så fick han en helikopterballong. Mycket populärt ;)
Och självklart kan man ju inte gå därifrån utan en påse marknadsgodis. Så tyvärr är det vad jag har kallat lunch idag :/
Aaron somnade i vagnen på väg hem och han sover som en stock därute och Colin tittar på barnprogram och leker med ballong och fyrhjuling så jag passar på att data lite på dan för en gångs skull :)

Får se om det kanske blir en sväng till på stan när Christopher har kommit hem. Veckohandling blir det iaf!

Och imorgon sätter vi oss i bilen och åker till Karlskoga och hälsar på barnens farfar med familj :) Usch vad tråkigt att åka bli långt...
Aaron sover förhoppningsvis mesta tiden men vi får väl se hur kul det blir :D

jaa, neej..... jaha. Kika runt lite då!

Bye bye så länge :)


2 kommentarer:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Köpte du inga strumpor haha det tycjer jag hör till=)
tyvärr hinner jag inte ner själv..

Trevlig helg

Hannele - nybliven 2barnsamamma sa...

Svar:
Tack så mycket och välkommen in ;)

Aaaah..tack för tipsen, hihi..hur gammal är dina sötisar ? :) om man får fråga :P