torsdag 16 september 2010

Varför?

Ja, nu består mina kvällar av ett stort varför varje gång jag tänker på att gå och lägga mig!Vem helskotta är det som har uppfunnit snarkandet?!?
Nu har min kära karl känt sig lite krasslig ett tag och iom att han går upp så tidigt till jobbet så har han då gått och lagt sig tidigt. Jag ä
r van med att lägga mig först och alltid sova när han går och lägger sig. Och går vi och lägger oss samtidigt spelar ju inte det nån roll heller för han somnar ju så fort han lägger huvudet på kudden!
Häromkvällen trodde jag på fullt allvar att han drev med mig, för det
var helt tyst under hela tiden jag fixade med grinden klädde av mig, fixade flaskor, och sekunden jag lägger mig i sängen började det... högt som fan också. Men han sov på riktigt :)
Gårdagskvällen började med att jag satt här vid datorn och h
ör hur det låter där uppifrån. Går iaf till slut och lägger mig. Puttar på honom för att få honom sluta, puttar lite hårdare = tyst i 2 sekunder, puttar ännu hårdare = tyst i typ 5 sekunder, puttar jättehårt då vänder han sig om jätteförvirrad och undrar vad jag håller på med och lägger sig igen och fortsätter snarka!!
Så ska jag ju tillägga att det är svinkallt uppe så varenda gång jag puttade på honom så var jag ju tvungen att röra på mig vilket då innebar att jag började frysa igen. Och det roligaste i det hela är att efter typ en halvtimme så började Aaron snarka också... :)
Så där låg jag, utan att kunna sova och frös som en tok! Roligare k
an man ju ha :D

Så, nu har ni fått läst om min snarkande karl
, det var väl skoj ;)

Och som jag sa igår så var det ju dags för fröet idag!! Massa nytt folk man inte kände igen, kul! Men såklart några gamla godingar också ;)
Aaron han röjde på och tyckte det var jätteskoj! Synd bara att jag måste gå innan avslutet eftersom jag måste hämta Colin. Aaron slockande ju rätt fo
rt i vagnen sen :)
Inte det lättaste att fånga Aaron på kort nu inte :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Detsamma Ann! Riktigt roligt idag. Det bli väl fler torsdagar på fröet hoppas jag.

ps, håll för näsan på honom. Då brukar dom sluta haha.. Iaf så gör L det! haha

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

ja men fyy är väl det värsta som finns, o när det sker här hemma gör jag ALLT för att få slut på det.. haha brukar slå på´n här hemma då vaknar han alltid:)