måndag 13 september 2010

En av favoritleksakerna här hemma just nu :) åh, vilka fina ljud det blir av att banka den i golvet ;)

Det blev en tidig morgon idag... Aaron vaknade till strax efter 4, då brukar han vilja ha mat men det ville han tydligen inte idag. Nej nu skulle han vara vaken! Han somnade om till slut men då fick jag väl sova typ en halvtimme innan Colin kom in halv 6 :(
Han fick vara hemma från dagis idag för han var lite varm imorse också. Men vi tog en liten promenad till affären med Malin och Elvira så vi fick lite luft iaf!
Sen blev det pannkakor till lunch, sen äntligen vid 13 så sov båda barnen! Så fort, fort upp och sova en stund så jag orkar med boxen ikväll! Riktigt skönt var det :)
Colin, han sover fortfarande han :) Och jag har slängt ihop en köttfärslimpa till middagen som står i ugnen. Skulle ju va gott att ha lite kantareller också..... nån son vill komma hit med det ;)

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Tur du fick sova lite påå dagen om ni var uppe så tidigt.. usch!

vi ses på torsdag hoppas jag, alldeles för sälla om du frågar mig
Förresten jag hade gärna kommit med svamp, men tyvärr ät det slut på lagret här hemma:(