tisdag 28 september 2010

framkallning?

Tänk om jag skulle ha framkallat alla bilder som knäppts sedan Colin föddes....
Vart fasen skulle man göra av allt? Räknat lite snabbt och det är alltså över 6300 bilder på BARNEN på lite mer än 2 år! Självklart skulle man j
u vilja ha det mesta framkallat men vad fan...
Alldeles för dålig på att framkalla är jag tyvärr :( Har alltså inte framkallat bilder sen januari!
Dom finns ju på flyttbara hårddisken och på USB minne men man vill ju faktiskt ha dom som riktiga kort också och inte är det lätt att välja vilka bilder man ska framkalla heller. Tänk om man var miljonär....
Men
ändå, tack för digitalkameran ;) Tänk när man höll på med filmrullar ^^



Ta och bli korthårig kanske? :D

2 kommentarer:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

ehhh januari det var inte så läönge sen*:)sj har jag knapppt några framkallade alls om man inte räknar med dom som jag framkallade nu till dagis boken... annars äår det dåligt tyvärr!!! tar ju sån tid o fixa med sånt..

men du skit snyggt i kort ju.. Klart du ska klippa dig:)

Suzann sa...

Klipper du kort finns en risk att du ångrar dig, med tanke på att du typ alltid haft långt hår..

Men visst skulle du passa i en kort frisyr också =)

Men mellanlanda på en halvkort frisyr, så växer det ut ganska snabbt till långt igen om du skulle ångra dig.. =)


Tro mig när det gäller kort hår, jag har provat korta frisyrer några gånger och vet hur länge man sparar för att få ner det till axlarna igen...
Innan du klipper kort, fundera en två tre och kanske till och med fyra gånger innan du faktiskt gör det =)