måndag 20 september 2010

gnäll, gnäll...

ojoj vilken dag..... Aaron har varit helt extremt gnällig och hostar och snorar så är båda framtänderna uppe på väg ut, jag trodde ju att jag såg att dom var på väg för rätt länge sen men jag vette tusan vad jag såg då? Letade väl febrilt efter en ursäkt att han gnällde så jag såg nåt vitt där som inte fanns ;)
Men nu är dom på gång på riktigt, det går inte att missa :)
Och när inte Aaron har gnällt då har det varit Colin som varit förbannad!
Inte ville dom sova på em heller! Till slut sov dom iaf en stund var, men inte samtidigt såklart :)
Så boxen ikväll var rätt välbehövlig att få avreagera sig lite på ;)

1 kommentar:

Frida sa...

Åh fy, förstår att det måste vart jobbigt! Det är så SKÖNT att vara två nu så vi kan bytas av. Jotack det har jag märkt, haha.. Tar en stund att komma både upp på morgonen och ut på promenad. Men antar att man kommer i allt sen.

Usch för tänder :(