tisdag 21 september 2010

tisdag!

Söta lilla Colin!
Han fick en kväll med sin pappa idag, efter middagen så stack dom iväg med bilen till Fläckebo för att hämta lite grejer, så blev det lite andra stopp också. Och han var så glad när han kom hem :)
Nu har han lagt sig och håller på för fullt med att lägga gosedjuren
på rätt plats och det är väldigt viktigt att jag pussar dom godnatt också ska ni veta :)
Helst så ska jag ligga kvar bredvid honom en stund och det är ju rätt mysigt!

Aaron tyckte nog att det var rätt skönt att ha lite tid för sig själv här hemma ikväll för han har lekt så snällt på golvet, lekt med katterna sen kommit en stund till mig och skrattat lite sen krypit iväg och lekt igen :)

En sån här dag efter en dag som igår känns allt på topp igen!
Älskade, älskade barn, vad skulle jag ta mig till utan dom?


Inga kommentarer: