onsdag 15 september 2010

pysslig :)

Idag blev det lite pyssel gjort här hemma :)
Tänkte att jag skulle göra lite avtryck på Aarons händer och fötter, nu har vi ju liksom inte haft öppna förskolan för sånt :)
Så jag gjorde en liten ram också :)
Men att göra en hand var st
ört omöjligt, så det fick bli två fötter :DOch självklart fick ju Colin också göra! Åh vad han skrattade när han såg sitt handavtryck :DSen när jag ändå var inne i det där så tryckte jag en tröja och ett örngott till Colin också :)

Sen så skulle vi ju ha gått på zumban ikväll, men då hann inte Christopher hem från jobbet i tid så vi missade såklart det.... BLÄ!! Så jag och Hanna tog oss en långpromenad istället! Åh vad härligt det var, längesen jag var ute på en riktig promenad nu :)


Och imorgon, äntligen börjar fröet!!!!!! som jag har längtat, och jag har en aning om att jag inte är den enda ;) Det kommer ju kännas väldigt konstigt att vara där utan Colin :/ Men Aaron måste ju också få göra nå skoj med bara mamma :)


3 kommentarer:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Åhh vad du grejar o donar,,
vad tror du om imorgon kan du komma hit o pyssla då?:)

ska bli lajbans o ses imorrn, som vi saknat er. synd inte lille C är med, meeeen det blir väl fler gånger

Frida sa...

Så, nu finns den andra delen att läsa :)

Snyggt, pysslig du är då!

Ses imorgon (om jag får sova inatt), vi har också längtat! MASSOR.

anna sa...

jag saknar fröet o ser fram emot våren när jag kan gå dit igen. önskar att jag oxå var så där pysslig.