torsdag 30 september 2010

today! uppdaterat

men orka fixa in bilder då...

Sovmorgon till 7.30 imorse!
Fröet med båda grabbarna idag! Och Colin blev ju så glad över att han äntligen skulle få träffa Norah igen :)
Hem, äta lunch och middagsvila för barnen. Och under tiden ignorerade jag allt som hade med städ och disk att göra och satte mig i soffan och läste istället :)
2 vakna barn efter sovstund = mest gnäll och skrik.
I med ett par smörgåsar sen hem till Malin och Elvira en stund.
Hem igen, äta pannkakor.
Barnen lekte medans jag förgäves försökte hitta på nåt att ha på mig på lördag...
Välling, läggdags, data.
Min dag det här ;)




update:

Och så påminde Suzann mig om att det idag faktiskt är 10 hela månader sen Aaron föddes.....
Helt galet vad tiden flyger iväg!





1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

GRATTIS på måndagsdagen sötnos..
önskar Tant Sanna