lördag 25 september 2010

hemma igen! uppdaterat:

Och bara sådär jättespontant fick Aaron flytta in till Colins rum inatt...
Spännande att se hur det går :D

Och jag måste ju säga att jag är så ruskigt stolt över mina barn idag :)
Bilresan ner sov Aaron hela vägen Colin lite mindre än halva.
På väg hem sov Aaron i typ 30-40 min och Colin var vaken hela vägen.
Och båda två bara satt och var nöjda och gnällde inget alls!! Härligt :)



UPDATE:
Dom somnade så gott så i sina sängar ikväll! Aaron som jag alltid måste gå upp minst 2-3 gånger till varje kväll behövde jag bara gå upp en gång till och då sov redan Colin.
Colin har senaste tiden velat att jag ska ligga bredvid honom i sängen tills han somnar men det behövdes inte ikväll!
Håll tummarna för att det här funkar nu :)

3 kommentarer:

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Svar:
Ah nästan lika som mina då :) Fast det är 15 mån och 10 dagar ålderskillnad på dom ^^, hihi..

Tessa- Mathilda & Melvins mamma sa...

Så söta barn du har :)

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

vilka duktiga killar då=)