tisdag 30 mars 2010

4 månader!

Helt otroligt vad tiden flyger iväg....
Och vad mycket som händer på ynka 4 månader.


liten...
...har blivit stor :)
Så idag var det potatis på schemat ;)

Det var väl sisådär lagom spännande :) Men en dag i taget.... Får se vad han säger imorrn!



Och jag mitt klantarsle satte ju i laddaren i nya telefonen igår (som ju då lär ligga och ladda i evigheter innan den ska användas) Satte den i en sån här med många uttag i och självklart så hade den åkt ur väggen.... jag som hade längtat efter att få leka lite så lär jag vänta en dag till!!! *arg*




Ja just det, bara så här nästan 4 månader efter så skrev jag ihop en ordentlig förlossningsberättelse förra veckan :) Bättre sent än aldrig ;)
Lägger nog in den ikväll tror jag!

3 kommentarer:

Sanna sa...

ojojoj här uppdateras det med bilder, det gillas skarpt=)

sötnosen, grattis Aaron på stora dagen:)

Sarah sa...

Grattis till Aaron..:-)

Frida sa...

Grattis Aaron!

Vilket program använder du när du vattenstämplar? Tycker det är såå kårngligt, har inte tiden. Men det kanske finns nått enkelt program?