söndag 21 mars 2010

nu så...

Ja nu börjar vi se verkligheten här hemma igen! Colin är helt pigg nu, behöver bara äta lite igen efter några dagar utan mat.
Och jag klarade mig såklart inte, fy vad ruskigt dåligt jag har mått. Var uppe och spydde typ hela natten fre-lör, lyckades somna till lite vid 5... Så igår var jag så matt så jag kunde knappt stå på benen! Och stackars Colin har stapplat fram som att han precis skulle ha lärt sig gå, plutten :( Tycker så synd om honom! Men vad ska man göra, han fick avslagen cola och chips igår kväll så helt dåligt har han ju inte haft det ;) Är han sjuk så är han, då struntar vi i allt, s
å då får han det som går i, cola eller vatten spelar ingen roll! Får se om det går att få i honom nå lätt att äta idag, nu har han ju gått utan mat i nästan tre dagar :(
Nåt positivt ska man väl få ut av att vara dålig iaf, jag har tappat nästan 3 kg :D Sen att dom antagligen kommer tillbaka så fort jag får i mig lite mat det tänke
r vi inte på nu ;)

nej, ta och uppdatera sig lite i datavärlden igen då medans Colin tittar på disneydags och Aaron ligger och sover :)

4 kommentarer:

Malin sa...

åh fyyy va hemskt! era stackare!! -3kg är inte fy skam iaf :D
nää jag håller med dig, huvudsaken de får i sig NÅNTING.. vad som helst!
kraam

Sarah sa...

Usch vad jobbigt att vara sjuka..=( Hoppas alla mår bra nu iaf! Här har vi hittills inte haft sjukdom sen Ella kom, peppar peppar....:-)

Frida sa...

usch!! Skönt att ni är friska.

Anonym sa...

åhh stackars er sötnosar!
Skönt att höra att ni iaf är på bättringsvägen, tur lille Aaron klarade sig från magsjuka iaf.