måndag 22 mars 2010

fynd!

Ja, nu är Colin verkligen som vanligt igen, om inte värre :S Oj vad han beter sig! Sååå envis, småelak och slåss och skriker! Sen så om man har tur blir det en liten mysig stund emellanåt :)

Såg imorse när jag läste tidningen att ett av veckans medlemsvärde (eller vad det nu heter) var jeans för 50 kr på IS (värde 600 kr) Lät ju helt otroligt så jag var tvungen att läsa flera gånger, men det stämde så bra så :)
Tog vagn och barn med mig och vandrade ner på stan. Så nu ä
r jag två byxor rikare och 100 kr fattigare, inte helt fel eller hur? :)
Handlade även en body och ett par mjukisar till Aaron. Det är nästan helt omöjligt att gå på stan utan att handla till barnen... varför ska det vara så sv
årt att låta bli?
Sen lyxade jag till det lite och handlade med mig en sallad från mercato hem! MUMS!! Men det märks ju att magen inte är riktigt igång än för jag blev proppmätt efte
r typ 1/3, fast det är ju bra det, då blir det tre måltider av en :D

Nej nu hör jag en liten Aaron som kallar på mat

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jäklar vilket fynd..=) Kul!

Sanna sa...

Oj det var verkligen billigt.
synd att man missade det=)

vi vill leka med er snart,=)