tisdag 9 mars 2010

usch och fy!

Tjohoo idag sov Colin en hel kvart längre än igår ;)
Idag hade vi ju då planerat en heldag med Sanna och Norah men dom planerna spolades bort när Christopher spydde halva natten :( FYFYFYFY!!! Vill inte ha hit magsjukan ju.... Men jag tar det hellre 10 gånger om bara Colin kan få slippa! Får se om vi klarar oss. Håll tummarna! Så vi får väl bli hemma den här veckan, kan ju inte gärna gå iväg till öppna eller fröet även om inte vi har blivit sjuka
. Dumma kräksjuka!! Han är ju nästan helt bra redan nu ikväll så det kanske inte behöver bli så långdraget iaf om vi har tur!
Sanna och Norah vågade sig iaf på en promenad m
ed oss i det underbara vädret! +19°c på våran baksida på morgonen :D

Så idag lämnades vinterjackan hemma!
Colin somnade i vagnen efter en stund, en sov ju självklart inte ens en timme så han var ju så trött nu ikväll, så det blev läggdags kl 19 istället och Aaron la jag ner i sin säng 19.30 :) Så nu är det barnfritt här nere! Passar på att sitta här en stund medan jag inväntar desperate housewifes och efter det cougar town, sen blir det läggdags för mig, alldeles för sent för en trött mamma, men tvn är viktig ;P


Imorrn bitti ska jag åka iväg och lämna Arista hos veterinären, hon ska bli kastrerad. Såg annons i tidningen för nån vecka sen att dom hade nåt sam
arbete med hitta katten så dom hade nån kampanj på kastrering och id märkning så bums på telefonen. Riktigt bra erbjudande hade dom, 475 kr!!!! Det är ju halva priset, så nu är jag glad att vi väntade en stund :)



1 kommentar:

Sanna sa...

snygging där, du var riktigt vår fin igår=)

Åhh jag hoppas verklligen att ni klarar er alla 3. så jobbigt o vara sjuk speciellt för barnen, hemska sjukdom!

Hoppas vi ses snart