måndag 8 mars 2010

vinterskoj!

Idag började dagen här hemma kl 5.15.... Verkligen jätteroligt :S
Men det är ju inte så mycket annat att göra än att se glad ut och gå u
pp :)Vid 10 var det sen dags att möta Sanna och Norah här utanför för en sväng hem till Amanda och Wilson. Tog singelvagnen och pulkan idag och Colin gick en bra bit dit och var så duktig och gick t.o.m åt samma håll som oss ;)
Väl där var det väl inte dom gladaste barnen... Elaka Colin! Nu var det dags att slåss igen :( Men idag var han ju väldigt trött så det var nog garanterat orsaken att han betedde sig så idag. På väg hem var han ju såklart jättetrött och somnade i pulkan :)

Så här fint låg han i pulkan och sov! Och en stor dregelpöl hade han på overallen :D


När vi kom hem så fick Colin sova i sängen och Aaron sov han också så jag passade på att lägga mig på soffan för att vila och när jag väl somnade så fick jag väl sova sisådär 10 minuter, en kvart innan Colin vaknade, han som var så trött sov inte ens en timme :( Och helt otröstlig var han ett tag när han vaknade.


Sen fick han lite mellis sen så klädde jag och Colin på oss igen och gick ut i snöhögen på altanen och lekte en stund! Det var varmt idag :) Hörde hur det rann för fullt i rännorna på taket! Underbart!!! Det kanske finns lite hopp om vår iaf ;)



Det var jättekul att åka på rumpan :)



Och fort gick det!
Så hade man rätt bra utsikt där uppe :)

Och nu ligger båda barnen och sover och Christopher tränar och jag väntar på CSI :)

Inga kommentarer: