lördag 13 mars 2010

Hästar!

Nu söker jag efter den där självdiciplinen igen...... Undrar om jag nånsin ska vara duktig mer än ett par veckor?? Nu känner jag ju lite press på mig iaf, vill ju få bort några kilo tills det är dags för dop! Vill ju inte stå där framme och känna mig som ett monster :)
Kan inte nån ge mig en liten gubbe som ka
n sitta på axeln och slå mig hårt i huvudet när jag vill ha nå gott! Och en som springer bakom och ser till så att jag rör på fläsket :) Vill ju gärna börja träna och det som känns lättast tidsmässigt så är det ju gymma som gäller, men jag vill ju träna gruppträning. Det är ju det som är roligast!!! Men absolut allra mest av allt vill jag börja rida igen! Saknar hästarna så fruktansvärt otroligt mycket :( Så här länge har jag aldrig varit utan hästarna!
Det som är trist är ju att ridningen tar ju rätt lång tid iom att det inte bara är att åka till hästen sitta upp, rida och åka hem när man är klar utan det är ju
så mycket runt omkring så det blir ju några timmar borta. Och allt känns ju ännu jobbigare när vi inte vet hur det kommer se ut för Christopher med jobb, kommer han hitta nåt här i närheten eller kommer han ligga borta hela veckorna?


Nej,allt känns lite pissigt nu :( Ser fram emot en kväll med tjejerna framför melodifestivalen ikväll!


Underbara PAULINE

Och fina, fina, helt fantastiska KINGEN

1 kommentar:

Sanna sa...

hh vilka mysiga bilder, förstår att du saknar hästarna.

känner ungefär samma som dig nu med allt. bläää!

tack för igår, träffa er tjejer gör att man genast blir på bra humör=)