tisdag 16 mars 2010

Avestabus och öppna förskolan!

Ja, igår hoppade vi in i bilen och styrde mot Avesta för en lekstund med Jeanette och Alfred. Pausade i lekandet och barnen fick en varsin piggelin medan mammorna njöt av en cheesecake :)
Åkte hemåt med vad jag trodde var en trött kill
e men han var minsann vaken hela vägen hem! Och tur för honom så var det ju massa grävmaskiner längs med vägen att titta på :)
Kväller och Aaron åt vid 19, la Colin efter det. Aaron la jag ner i sängen vid 20 och han somnade bara en liten stund efter sen sov han till 3.15 inatt!!
Det skulle ju vara rätt skönt om han kunde äta sista målet vid typ 22, då skulle han kanske sova hela natten, men jag vill ju inte direkt väcka honom när han sover så skönt. Men, men, den här tiden är så kort så kort så jag ska inte klaga :)
Idag gick vi och mötte upp Malin och Elvira efter lunch, snabb promenad sen ner på stan för att handla lite. Sen gick vi vidare till öppna förskolan.


Och Colin skötte sig bra, ända tills det blev dags för sångstunden, men det är ju som vanligt :)
Aaron var hur lugn som helst! Han bara låg där och var nöjd, en matpaus bara :)


Han somnade under sångstunden, sov på vägen hem, fortsatte sova när vi kom hem, åt mat vid 17, somnade igen, sover fortfarande...... Det är jobbigt att vara på öppna förskolan när man är liten ska ni veta ;)

Men shit, man får ju damp på det här, hur svårt ska det vara att få bilderna som man vill utan att dom försvinner?!?!
Nu är allt på plats iaf så nu vågar jag inte göra nå mer!

1 kommentar:

Sanna sa...

Kul med bilder=)

tråkigt att vi int ekunde följa med er till öf.. men på tors blir det givetvis fröet=)