lördag 6 mars 2010

dagen i bilder!

Nu ni blir det bilder i massor ;)


Gomorron :)
Tittar på disneydags innan en promenad ner på stan
Jag hittade mig ett par nya skor! Behöver ju faktiskt inte ha dåligt samvete för att jag köper skor nu iaf när jag har slängt nästan alla mina skor.... Lär väl börja bygga upp en ny skogarderob :)

och mat, plättar med äppelmos blidde det idag! Titta hur rödflammig han blev av moset :S
Har sett att han har blivit så av lingonsylt och jordgubbssylt och så tydligen av äppelmos också :S Är väl massa konstiga konserveringsmedel i.
Han brukar få frysta bär till men idag hade jag ju inga hemma såklart.

Måste ju prova mammas nya skor såklart ;)
Och Aaron låg på golvet och undrade vad storebror höll på med :)

Lite lek på golvet :D
Nöjd ena sekunden...
...och VÄLDIGT missnöjd nästa sekund!
Han har varit väldigt gnällig/skrikig den här veckan :(

Colin har fått för sig att det är roligt att dra upp tröjan och lägga sig på ratten :)
Fullt koncentrerad ;)
Lite mys med Colin innan läggdags
Och med Aaron när brorsan lagt sig :)
Han var dock bara vaken en liten stund
Men då var det ju ändå dags för glass till melodifestivalen!!!


Och nu ligger båda barnen uppe i sina sängar och sover och Christopher är ute och röjer ;)
Så jag ska nog ta och njut av tystnaden en stund sen ska jag nog lägga mig snart jag också!

Inga kommentarer: